• خانه
  • مقاله
  • نکاتی مهم که باید قبل از ثبت شرکت با مسئولیت محدود بدانیم

نکاتی مهم که باید قبل از ثبت شرکت با مسئولیت محدود بدانیم

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (تعداد رای 1)

سوالات متعددی که در خصوص موضوعات متفاوت در زمینه ثبت انواع شرکتها در ذهن متقاضیان ثبت شرکت پیش می آید گاهاً تصمیم گیری به جهت انتخاب نوع شرکت را برای افراد تا حدودی دشوار می کند. لذا اطلاع از نکات و ویژگی های انواع اشخاص حقوقی می تواند تا حدود زیادی مفید بوده و در تصمیم گیری ها نقش موثری داشته باشد.

شرکتهای با مسئولیت محدود یکی از چندین نوع اشخاص حقوقی می باشد که به دلیل پیچیدگی کمتری که هم به لحاظ روند ثبتی و هم به لحاظ روند نگهداری و رسیدگی به امور آن دارد باعت شده است تا متقاضیان زیادی جهت ثبت آنها بوجود بیاید.

از نکاتی که می توان در خصوص این نوع شرکتها به آنها اشاره کرد می توان موارد زیر را نام برد:

اولین نکته ای که می توان بیان کرد موضوع فعالیت شرکت می باشد که برای بسیاری از افراد این سوال مطرح می شود که آیا با این نوع از شرکتها می توان تمام موضوعات فعالیت را انجام داد و یا دارای محدودیت خاصی می باشند، در اینجا باید بیان کرد که زمینه یا موضوع فعالیت ارتباطی با نوع شرکت در حال ثبت نداشته و تمام موضوعات قابل ثبت و اجرا را می توان در این نوع از شرکتها ارائه داد.

نکته دیگر، سرمایه اولیه ای است که برای ثبت شرکت در نظر گرفته می شود که اصطلاحاً اظهاری می باشد به این معنی که مبلغ سرمایه در هیچ حساب خاصی واریز نگشته و تنها طی تقاضانامه ای به اداره ثبت شرکتها اعلام خواهد شد.

 به منظور اطلاع از دیگر نکات مهم در زمینه ثبت شرکت با مسئولیت محدود و دریاخت آخرین وضعیت ثبت این نوع از شرکتها می توانید با مشاوران موسسه ویونا تماس حاصل نمایید.